onsdag 18 juli 2012

Tine K - Private Home









(Foto: Anna-Malin för Blackballoon)

Hej mina vänner. Jag tänkte att det kanske var dags att ge ett litet livstecken ifrån mig. Och det gör jag genom att visa några av mina personliga favoritbilder från Tine K´s hem som jag besökte på uppdrag av Blackballoon tidigare i våras. Det är med värme jag tittar på bilderna jag tagit samtidigt som det känns lite overkligt att ha varit där. Jag var så fokuserad på att fotografera och göra ett bra jobb att det nästan kändes som i en dimma. Helt galet fint var det iallafall och upplevelsen har jag sparat i en speciell plats i hjärtat.
Vill ni se alla bilder från uppdraget så kan ni kika in på Blackballoon´s blogg.

Nu ska jag fortsätta med mitt och jag har så mycket nytt jag vill visa er men det får ta sin tid. Jag njuter av semestern.

En stor kram till er.





35 kommentarer:

  1. Det är så fint så man blir helt nipprig!! Du är fantastiskt duktig på att fota! Vilket hem hon har alltså, va? Heeelt galet är det.
    Tog mig friheten att låna ett par av dina bilder hos Blackballoon, hoppas det är ok?

    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Suuuuuuuperfina bilder från ett såååå vackert hem!!!

    Kraaaaaaam aka

    SvaraRadera
  3. Alltså LJUSET!!!!
    Och det grå skåpet....mums!
    Finfina bilder!

    SvaraRadera
  4. Såå fint!! Vilket hem och vilka bilder!
    Njut nu av ledigheten så ser vi fram emot dina framtida inlägg!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hei Anna-Malin, flott jobb du har gjort med bilder hos Tine:=) Tine K er min favoritt og inspirasjon nr.1:=) Men du er på samme palle plass;) Kjekt om du vil følge meg på instagram: Lisettesperler

    SvaraRadera
  6. Åhhh, vilket jobb du gjorde sen! Har ju aldrig tvivlat på dina skickligheter men jag blir gång på gång överraskad av de fantastiska känslor du kan förmedla med din kamera och dina bilder. Kärlek!
    kram J

    SvaraRadera
  7. A beautiful home that speaks for her style!

    SvaraRadera
  8. Så himla, himla fina bilder på ett vackert hem ♥

    SvaraRadera
  9. Wauhh... Hvor ser det godt ud.
    Simpelthen så smukt!!!

    Knus Susi

    SvaraRadera
  10. Helt underbart!! Vilket ljuvligt hem hon har TineK. Gillar hennes stil skarpt. Tack för att du delade med dig av all denna inspiration!!

    Krma Paula

    SvaraRadera
  11. Så vackert Anna-Malin! Bilderna ger så mycket inspiration på många sätt. Du är otroligt duktig.

    Glad att du är tillbaka och tittade in.

    SvaraRadera
  12. Åh så vackert!!! Både inredningen och bilderna. Jag har HELT SÅLD på Tine K, men än så har bara ett par saker därifrån letat sig in i vårt hus, men jag tror det blir fler=)

    SvaraRadera
  13. Fina bilder och ett otroligt vackert hem, ögongodis.

    SvaraRadera
  14. Que linda essa casa. Agora estou gostando de branco. Gosto de moveis rúticos.
    Tenha uma ótima semana.
    Anajá Schmitz

    SvaraRadera
  15. Jag har sagt det förr, dina bilder är magiska. Du är så duktig , jag blir alltid lycklig av att se de.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  16. Helt fantastisk!!
    Elsker disse bildene ♥

    SvaraRadera
  17. Fantastiskt hem återgett i Fantastiska bilder!

    SvaraRadera
  18. Vad trevligt att få besöka ett sådant vackert hem och vad trevligt att få vara den som är utvald att ta bilderna, oj så kul!

    Ha det gott

    SvaraRadera
  19. Hon har ju ett så vackert hem!!!

    SvaraRadera
  20. Verkligen helt fantastisk! Och dina bilder är också jätte fina.
    Ha en riktigt skön sommar!
    MVH Mia/Villa Hedda

    SvaraRadera
  21. Vilket hem!!! Och vilka bilder, du är bara bäst på att
    ta underbara bilder!!
    Ha en fin dag!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  22. Jeg har nydt at se billederne over på Jennys blog, og de er bare så fine! Hvor er du bare en dygtig fotograf, Anna-Malin! Knus; Heidi

    SvaraRadera
  23. Hej!

    Så vackra bilder, du har verkligen lyckats fånga "jag vill ha allt" känslan!

    Hälsningar
    Åsa Å

    SvaraRadera
  24. så grymt anna-malin!
    man ser direkt att det är dina bilder. magiska och romantiska på något sätt. kvinnliga. hmm :). du fattar kanske vad jag menar :).
    oavsett. jag tackade nej till tine k´s blogevent :(. det där med många folk, okända dessutom, har aldrig varit min grej trots att jag önskat det vore det.
    ha det så kul iaf!!! ses på instagram :).
    kram//jennifer

    SvaraRadera
  25. Underbara bilder från ett underbart vackert hem! :-) Jag har inte varit inne och kollat din eller andras bloggar på ett bra tag nu, men började titta igen för någon vecka sedan.. Jag bläddrade bakåt bland dina gamla inlägg och fastnade speciellt för två olika. Dels från den 17 maj "Den perfekta verkligheten...". Jag tycker det var starkt av dig att berätta och öppna dig så som du gjorde, eftersom du absolut inte behövde göra det. Jag förstår vad du menar med att du väljer att visa upp "det fina" så att säga och att bloggen är en tillflykt, något positivt i allt som kan vara jobbigt i livet. Och jag tror att de flesta, när de tänker efter, inser att alla bloggerskor som visar upp en vacker yta på bloggen faktiskt också är människor och inte alltid har det perfekt hemma. Jag menar, det finns det ingen som har! Man vet ju bara själv när man ska ha folk hemma t.ex., det är klart att man städar upp och plockar undan lite extra då. Lite samma sak är det ju på bloggar egentligen. Man väljer ofta att visa upp det vackra för alla gillar ju att titta på vackra saker :-) Så, väldigt bra och ärligt inlägg! Det andra som jag fastnade för var från den 12 juni "På riktigt...". Underbart inspirerande inlägg! Det är fantastiskt att det du drömt har du faktiskt lyckats med att uppfylla också, det är ju underbart! Jag har själv en massa saker som jag drömmer om att få syssla med istället för eller vid sidan av mitt skrivbordsjobb, men som jag aldrig vågar säga högt för det verkar så ouppnåeligt och löjligt av mig att tro att det skulle gå. Och jag antar att jag är rädd för att folk bara ska skratta åt mig och tycka att det är väl inget man kan hålla på med! Men, jag hoppas att jag någon dag vågar slänga mig ut och chansa lite, för egentligen, vad är det värsta som kan hända?? Så tack för inspirationen! :-D Ha en underbart bra sommar!!! /Nina

    SvaraRadera
  26. Underbara bilder! Älskar känslan de förmedlar! Och detta hem! Så, så fantastiskt!
    Jag tittar länge och njuter!
    Kram på dig
    Jenny

    SvaraRadera
  27. Love this home! All the right details and the color scheme is warm and nice

    SvaraRadera
  28. I'm so in love with that home and your photos, just shared some of these on my blog! I wish I had a chance to visit such an inspirational interiors... :)

    SvaraRadera
  29. Wow vad snyggt, helt galet vackert på alla sätt! Vackra bilder du tar. /livingbymiriam

    SvaraRadera
  30. Hej!
    Jag har nu kikat igenom många av dina inlägg och jag måste bara säga att jag älskar din blogg! Först och främst så är stilen så himla stilren och fin och fotona helt underbara.
    Ha en jättebra lördag!

    SvaraRadera

Tusen tack att just du tar dig tiden att skriva
några rader. Jag uppskattar det mycket.
Ev. frågor jag får, försöker jag svara på
här i kommentarsfältet.

Varma hälsningar
Anna-Malin